Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Πνοή αναβάθμισης στα σχολεία του Χαϊδαρίου από τον ΟΣΚ



Σε πραγματικό εργοτάξιο έχει μετατρέψει ο ΟΣΚ τα σχολεία του Χαϊδαρίου το τελευταίο
τρίμηνο. Εργασίες αναβάθμισης εκτελούνται σε 17 σχολεία όλων των βαθμίδων. Δάσκαλοι,
γονείς και μαθητές θα διαπιστώσουν επιστέφοντας στα σχολεία την ουσιαστική βελτίωση των
σχολικών υποδομών που έχει υλοποιήσει ο ΟΣΚ, καταβάλλοντας πυρετώδεις προσπάθειες για την
ολοκλήρωση των εργασιών πριν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς.


Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΚ κος Ηρακλής Δρούλιας με  ιδιαίτερο  ενδιαφέρον  και
ευαισθησία συντόνισε την εφαρμογή αυτού του προγράμματος  μετά  απο  κάλεσμα  της 
εκπαιδευτικής κοινότητας. Ευελπιστούμε να ακολουθήσουν και άλλοι  αξιωματούχοι  το  δικό  του 
παράδειγμα, ιδιαίτερα όταν τέτοια προγράμματα βρίσκουν εφαρμογή  σε  καταπονημένα  σχολεία
όπως αυτά του Χαϊδαρίου.

Είναι γεγονός πως οι σχολικές μας υποδομές πάσχουν στη συντήρησή τους δυσχεραίνοντας την
καθημερινότητα μαθητών και δασκάλων. Ειδικά σε περιόδους κρίσης σαν αυτή που διανύουμε
τα σχολεία μετατρέπονται σε κυψέλες όχι μόνο γνώσης αλλά διασκέδασης, εκτόνωσης και
άθλησης ακόμη και εκτός διδακτικών ωρών.

 Είναι λοιπόν πολύ σημαντική η προσπάθεια αυτή και
πραγματικά ευχόμαστε να εξαπλωθεί και στα υπόλοιπα σχολεία. Αξίζει δε σημειώσουμε τον χρόνο
υλοποίησης του έργου αυτού αφού όλοι είμαστε γνώστες και αποδέκτες της δύσκολης οικονομικής
κατάστασης που διανύει ο τόπος μας. Δεδομένων λοιπόν των συνθηκών το έργο του ΟΣΚ είναι
διπλά αξιέπαινο και πρέπει να επιβραβεύονται τέτοιες προσπάθειες με στόχο να αποτελέσουν
παράδειγμα.

Οι εργασίες αναβάθμισης περιλαμβάνουν γενικά την κατασκευή ή την αποκατάσταση των
κατεστραμμένων ασφαλτοταπήτων των γηπέδων με νέους διαγραμμισμένους, βελτιώσεις αύλειων
χώρων και δημιουργία χώρων παιχνιδιού (παιδικές χαρές), αντικατάσταση κουφωμάτων, μονώσεις,
ανακαίνιση χώρων υγιεινής, εγκατάσταση νέων λεβητοστασίων, αναβαθμίσεις σε αίθουσες
πολλαπλών χρήσεων κ.λ.π.
Η εφαρμογή των εργασιών αφορά στα εξής σχολεία του Χαϊδαρίου και περιλαμβάνει:


Νηπιαγωγεία:
-1ο Νηπιαγωγείο: Αποκατάσταση πλακόστρωσης λόγω καθίζησης με αντιολισθητικές πλάκες.
-3ο Νηπιαγωγείο: Βελτιώσεις στο υπάρχον λεβητοστάσιο (Η/Μ).
-7ο Νηπιαγωγείο: Αντικατάσταση των σιδερένιων παραθύρων μονών υαλοστασίων με νέα από
αλουμίνιο με διπλά υαλοστάσια. Αποξήλωση και τοποθέτηση νέων πλακιδίων δαπέδου στους
χώρους υγιεινής.
-10ο Νηπιαγωγείο: Αποξήλωση του υπάρχοντος λεβητοστασίου και πλήρη εγκατάσταση
καινούριου.

Δημοτικά Σχολεία:
-1ο Δημοτικό: Αντικατάσταση των σιδερένιων παραθύρων μονών υαλοστασίων με νέα από
αλουμίνιο με διπλά υαλοστάσια. Αντικατάσταση των 9 μεταλλικών θυρών στον όροφο του κτηρίου.
-2ο Δημοτικό Αποκατάσταση του κατεστραμμένου ασφαλτοτάπητα του γηπέδου μπάσκετ και
κατασκευή αθλητικού συνθετικού τάπητα.
-3ο Δημοτικό: Ανακαίνιση χώρων υγιεινής. Κατασκευή σιδερένιας πόρτας στην έξοδο.
Κατασκευή ασφαλτοτάπητα στον αύλειο χώρο και κατασκευή αθλητικού τάπητα στο γήπεδο
βόλεϊ. Τοποθέτηση νέων σωλήνων αποχέτευσης και τοποθέτηση πέντε φρεατίων. Περιμετρικές
πλακοστρώσεις στο κτίριο.

1

-4ο Δημοτικό: Αντικατάσταση των σιδερένιων παραθύρων μονών υαλοστασίων με νέα
από αλουμίνιο με διπλά υαλοστάσια. Μονωτικές εργασίες. Κατασκευή αθλητικού τάπητα με
γραμμογραφήσεις στα γήπεδα των αθλοπαιδιών (μπάσκετ - βόλεϊ). Ανακαίνιση χώρων υγιεινής.
Ανακαίνιση κυλικείου.
- 5ο Δημοτικό: Κατασκευή γηπέδου 5x5 και δημιουργία χώρων παιχνιδιού.
- 6ο Δημοτικό: Αντικατάσταση των σιδερένιων παραθύρων μονών υαλοστασίων με νέα από
αλουμίνιο με διπλά υαλοστάσια. Σύνδεση του σχολείου με το υπάρχον αποχετευτικό σύστημα.
Αποκατάσταση του κατεστραμμένου ασφαλτοτάπητα του γηπέδου μπάσκετ και κατασκευή
αθλητικού τάπητα. Εργασίες ενοποίησης των δύο επιπέδων της αυλής. Αποκατάσταση αύλειων
χώρων και δημιουργία χώρων παιχνιδιού.
- 7ο Δημοτικό: Κατασκευή γηπέδου 5x5 με ασφαλτικό τάπητα. Αντικατάσταση των σιδερένιων
παραθύρων μονών υαλοστασίων με νέα από αλουμίνιο με διπλά υαλοστάσια.
- 8ο Δημοτικό: Ανακαίνιση χώρων υγιεινής. Αποκατάσταση αύλειων χώρων και δημιουργία χώρων
παιχνιδιού.
- 9ο Δημοτικό: Κατασκευή αθλητικού τάπητα στο γήπεδο μπάσκετ.
- 10ο Δημοτικό: Κατασκευή αθλητικού τάπητα στο γήπεδο βόλεϊ.
-11ο Δημοτικό: Εργασίες για την άμεση άρση επικινδυνότητας των φθορών στο γήπεδο μπάσκετ
του προαύλιου χώρου. Αποκατάσταση αύλειων χώρων και δημιουργία χώρων παιχνιδιού.

Γυμνάσια:
- 1ο Γυμνάσιο: Αντικατάσταση των σιδερένιων παραθύρων μονών υαλοστασίων με νέα από
αλουμίνιο με διπλά υαλοστάσια. Κατασκευή τάπητα στο γήπεδο βόλεϊ. Επίστρωση ξύλινου δαπέδου
στη σκηνή και ξύλινη επένδυση στη μετώπη της σκηνής της Αίθουσας Πολλαπλών Χρήσεων.
- 2ο Γυμνάσιο: Κατασκευή γηπέδου 5x5 με ασφαλτικό τάπητα. Εργασίες για την άμεση άρση
επικινδυνότητας των φθορών στον προαύλιου χώρο. Κατασκευή ασφαλτικού τάπητα στο γήπεδο
μπάσκετ.
- 3ο Γυμνάσιο: Αποκατάσταση του κατεστραμμένου ασφαλτοτάπητα του γηπέδου μπάσκετ και
βόλεϊ και κατασκευή αθλητικού τάπητα. Αποξήλωση και επανατοποθέτηση στύλων φωτισμού στον
αύλειο χώρο.
- 5ο Γυμνάσιο: Αποκατάσταση της καθίζησης στον υπαίθριο χώρο αυλισμού και ανακατασκευή
του δαπέδου. Εργασίες αναβάθμισης στο γήπεδο βόλεϊ.
- 6ο Γυμνάσιο: Ξήλωμα και ανακατασκευή νέου τεχνητού τάπητα του γηπέδου 5x5.
- 7ο Γυμνάσιο: Μονωτικές εργασίες. Κατασκευή ράμπας για ΑΜΕΑ. Κατασκευή αθλητικού
συνθετικού τάπητα με γραμμογραφήσεις στα γήπεδα των αθλοπαιδιών. Δημιουργία εισόδου στον
πεζόδρομο.

Λύκεια:
- 1ο Λύκειο: Κατασκευή τάπητα στο γήπεδο μπάσκετ. Αντικατάσταση των σιδερένιων παραθύρων
μονών υαλοστασίων με νέα από αλουμίνιο με διπλά υαλοστάσια.
- 3ο Λύκειο: Ανακαίνιση χώρων υγιεινής. Τοποθέτηση αυλαίας, πρόβλεψη μικροφωνικής
εγκατάστασης και βελτίωση των αποδυτηρίων της σκηνής της Αίθουσας Πολλαπλών Χρήσεων.
Εργασίες απομόνωσης λεβητοστασίου από το υπόλοιπο υπόγειο για λόγους ασφάλειας.
- 6ο ΣΕΚ-ΙΕΚ: Μονωτικές εργασίες. Τοποθέτηση σχαρών στα φρεάτια και ανακατασκευή των
περιμετρικών λουκιών. Βελτιώσεις στον αύλειο χώρο. Κατασκευή τάπητα στα γήπεδα βόλεϊ και
μπάσκετ.

Είναι γεγονός ότι όποιος επενδύει στην παιδεία επενδύει στο μέλλον και στην ανάπτυξη. Σε μια
εποχή που η λέξη ανάπτυξη αποτελεί όχι απλά ζητούμενο αλλά σωτήρια λέμβο του τόπου μας ας
μην ξεχνάμε από πού πρέπει να ξεκινήσουμε να την αναζητούμε και να τη δημιουργήσουμε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου