Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Δημοπρατείται ο κόμβος Σκαραμαγκά. Καμιά πρόβλεψη βελτίωσης για το τμήμα από Δαφνί έως Διυλιστήρια

kombos5Μνημονίου θέλοντος και Τόμσεν επιτρέποντος”, μέσα στο 2012 θα δημοπρατηθεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στην περιοχή μας, προϋπολογισμού 45.000.000 €. Πρόκειται για τον Κόμβο Σκαραμαγκά – Λεωφόρου Σχιστού.
Όπως ενημέρωσε το “Χαϊδάρι Σήμερα” το Τμήμα Κατασκευής Αυτοκινητοδρόμων του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, έχει εγκριθεί η μελέτη του έργου και προβλέπεται η χρηματοδότησή του από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αττικής του ΕΣΠΑ. Έτσι, αν δεν υπάρξουν δραματικά απρόοπτα, μέσα στο 2012 θα δημοπρατηθεί το έργο και θα εγκατασταθεί ο εργολάβος. Η διάρκεια κατασκευής του είναι τρία έτη.
Με ένα ενιαίο έργο θα κατασκευστούν τρεις νέες γέφυρες. Συγκεκριμένα:
  • Θα βελτιωθεί ο υφιστάμενος ανισόπεδος κόμβος Σχιστού με την προσθήκη δεύτερης γέφυρας Άνω Διάβασης της Λεωφόρου Σχιστού, ώστε η κίνηση Αθήνα - Σχιστό να εξυπηρετείται μέσω της νέας γέφυρας και η κίνηση Σχιστό - Κόρινθος μέσω της υφιστάμενης.
  • Θα κατασκευστεί ανισόπεδος κόμβος Ναυπηγείων, ο οποίος θα εξυπηρετεί τη σύνδεση της Λ. Σχιστού με την οδό Παλάσκα, προς τα Ναυπηγεία, τη βάση του Ναυτικού και το σύνολο των βιοτεχνικών – βιομηχανικών εγκαταστάσεων και θα αντικαταστήσει τον υφιστάμενο ισόπεδο κόμβο, που λειτουργεί με φανάρι.
  • Θα ολοκληρωθεί η Δυτική Περιφερειακή Λ. Αιγάλεω, σε τμήμα μήγκους 1,5 χλμ., από το τέλος του κατασκευασμένου και ήδη σε λειτουργία τμήματος της Λεωφόρου, πάνω από τη Λίμνη Κουμουνδούρου, μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Σκαραμαγκά. Στο σημείο αυτό θα συνδεθεί μέσω γέφυρας με τη Λ. Σχιστού. Θυμίζουμε ότι τα χωματουργικά έργα έχουν γίνει εδώ και περισσότερο από δέκα χρόνια.
Το “Χ.Σ.” απευθύνθηκε στη Διεύθυνση Μελετών Έργων Οδοποιίας, για να πληροφορηθεί αν προβλέπεται βελτίωση της Εθνικής Οδού από το Δαφνί μέχρι τα Διυλιστήρια. Μάθαμε ότι για το θέμα αυτό δεν υπάρχει καμιά εξέλιξη, χωρίς να διευκρινιστεί αν αυτό οφείλεται σε τεχνικές δυσκολίες (πχ γειτνίαση Μονής Δαφνίου) ή σε οικονομικούς λόγους. Πάντως αυτή την περίοδο εκπονείται μελέτη για να μετατραπεί σε κλειστό αυτοκινητόδρομο το κομμάτι της Ε.Ο. από τα Διυλιστήρια Ασπροπύργου μέχρι τον κόμβο Μάνδρας.
Επίσης, προγραμματίζεται η βελτίωση της οδού Μάνδρας – Θήβας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου